Sjuk :(

Hej på er raringar! Hur står det till?
Jag ligger sjuk hemma i sängen. Försyld :( Inte kul alls. Men jag har både min bror och pappa hemma som kan slava för mig idag. Te, te,te och ännu mer te :)
Det är onsdag och planerna var egentligen att gå ut ikväll. Det är ju onsdag men tyvärr babes så kan jag inte. Jag skulle ha tränat med Lina och men det strök jag i morse. Jag orkar lixom inte ens resa mig ur sängen. 
Hundarna är ute och leker i solen. Det är perfekt väder för att vara ute. Men jag har lite feber så jag fryser säkert aset av mig och jag går ut. 
Vad kan man hitta på hemma när man ligger sjuk? Hmm? Jag har ju iofs Sex and the city boxen ^^
Är det någon mer som är sjuk som vill ha sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0