yesterday Arlanda, today work.... and then party!

Hello dudes and dudettes!
Idag är det äntligen fredag och jag ska snart springa till jobbet.
Igår var det helt ok. Jag fick åka lyx taxi hem ist för buss till bergsjö. Haha det var rätt så nice.

Well arlanda nu då. Det var kul, träffade några personer som jag hängde med hela dagen. Mötte en massa arbetsgivare och nästan varenda en vill ha mig som flygvärdinna. Haha. Skulle jag passa till det? hm... I don't konw!
Självklart såg man en hel del kändisar. Vet ni vilka hampus mosesson och  jacob wilhelmsson är? Well sveriges bästa snowboardåkare. Jag såg även en författare ( herr) som jag inte minns vad han heter. Enligt mitt sällskap är han väldigt bra och känd.
Anyways Idag, eller ikväll.. vad händer då? Its friday! Party någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0