natti natti

Jag är heeelt slut. Shit vad jobbigt det har varit på jobbet idag. Men nu är kvällen slut och jag får äntligten lägga mig ner i min stora sköna säng och slumra. Sweeet!!
Imorgon är det ny vecka. Och bara 5 dagar kvar tills bejb kommer hem. Åh jag önskar at vi får jobben i LOfsdalen!!! Håll tummarna för oss!!
Det är mycket som händer nästa vecka. På tisdag firar jag och bejb 2 år. PÅ torsdag drar jag till arlanda och på fredag jobbar jag. Det är även den dagen bejb kommer hem.
Jag och min brud Lina funderar på att ha girlsnight på onsdag. Men inget är bestämt. Om du vill hänga med så hör av dig. Det vore jättekul om vi får ihop ett gäng tjejer.
Aja, nu ska jag iaf sova. A girl need her beautysleep. Så sov gott sweeties <3
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0