beroende?

Ni vet ju redan att jag är rätt så lat då jag inte jobbar eller inte har något att göra. Typ en dag som denna.
Idag så har sanna lata johanna dykit upp. Ge mig en spark i aset.
Min kära pojkvän ringde och klagade på mig idag och sa att jag skulle göra något ist för att bara ligga och kolla på sex and the city på dvd. (fick lixom boxen, skolådan av bejb)
Men jag har inte bara legat hela dan utan jag har varit ute på gården och lekt med hundarna. Njutit av solen och kastat löv på min bror (som stog och krattade ihop dem).

Nu är det snart sängdax och jag är piggare än någonsin! Vad skjutton ska jag göra? Jag har stora tankar på att koka en kopp te, tända lite levande ljus, ta med hundarna och lägga mig i sängen med en mjuk filt och min bästa vän (just nu) the shoebox med SATC ^^ shhh... Jag vet jag vet. Igen? Haha, men säg om du har något bättre förslag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0