frågor på frågor

Godmorgon!
Jag har sovit helt underbart i min säng inatt. Älskar att den är sååå stor. ( 180cm bred lixom )
Har nyss vaknar och ätit frukost. Hårdbröd med ost och te. Mumma.
Idag ska jag städa undan lite så det är snyggt tills papa kommer hem ikväll. Åker även med 14.30 bussen in till stan. Ska äta middag med bejb. Grillat!

Btw så har jag lite frågor angående torrt hår. Hemmakurer tack? Jag har hört att olivojla är bra men jag vågra lixom inte testa det. fätt och äckligt. Eller funkar det?
Plez hjälp mig. Tips?

Iaf så ska jag leta fram något som jag ska ha på min ikväll. Vad passar till en grilfest?
Jag har absolut ingen fantasi idag.
Har ni?
puss!


Kommentarer
Postat av: anna

tjo! olivolja funkar, men de luktar lite så ett tag efter..:) men köp silikondroppar till ditt löshår! de fuinkar!

2008-09-28 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0