Idag är det fredag!

Jag tar tillbaka det där med att sova gott. Jag har öroninflamation! Och det gör svinont. jag ringde min kära mor igår kväll och säger att det är bäst att köpa värktabletter idag för att det kommer bli mer smärta. Fy!! Varför skulle det komma nu? Jag har ionte haft öroninflamation sen jag var två år gammal. Så jag minns lixom inte så mycket av det. Men mama säger attt det kommer göra mer ont än när jag bröt tån i sommras. Fuck! Det gjorde ont!

Hur mår ni idag då? Sovit gott?
Idag så blir det lite lätt städning och en varm dusch. Sen måste jag springa ner till centrum för att köpa en present. Åka hem till Bergsjö och hänga där. Chilla. Äta osv. Ta bussen in till Stan igen och möta bejb vid tåget. Fullspäckad dag.
Vad ska ni hitta på idag?

K!

Kommentarer
Postat av: Peaches

älskar fredagar :D Vad skulle du göra ifall din bästa vän skulle strula med din pojkvän? Skulle du kunna förlåta?

2008-09-12 @ 19:10:47
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: HELENAAS

var gärna med på min frågestund!

2008-09-13 @ 13:20:21
URL: http://helenaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0