mååndag

Jag känner mig grymt ensam just nu.
Sitter hemma i lägenheten och väntar på att Nikita ska komma hit. Jag ska vara hundvakt och hon ska bo hos mig tills imorgon kväll. 
Anna kommer kanske förbi ikväll för att göra mig sällskap. Lina och Pär kanske oxå dyker upp, får se.

Sitter och kollar på gamla bilder på johans dator

Dessa bjuder jag på men resten får ni inte se :P Det var verkligen länge sen korten togs. Inte speciellt charmiga ellerhur? :)

anyways så kommer denna sötnos hit nu så vi hörs senare!
puss

Kommentarer
Postat av: anna

hej!

jag missade ditt samtal o kunde inte ringa upp, no money u know! de kan väl inte vara så längesen de togs, du har jag ditt blonda löshår, för ett år sen var du ju svart! pusssssssss

2008-09-01 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0