min helg

I lördags vart det fest. Jag vaknade upp på söndagmorgonen och mådde piss. Fy! klockan var runt 9 tiden så det vart inte mer än bara ett par timmarj ag sov. Vi gick lixom och la oss efter 5 någon gång :)
I söndags så vart det frukost på Robertos. Brunsh är kanske mer rätt att säga med tanke på att klockan var runt 14 då vi åt. :P
Jag och bejb spenderat våran söndag ute i solen. Gick runt lillfjärden och upp till berget. Det är så himla skönt ute. Solen värmer och luften är sådär lagom kylig. Man är varm men kinderna blir kalla.
(bildena är klickbara)
Idag har jag vart till Arbetsförmedlingen och skrivit in mig igen. Fan. Det fiinns ju inga jobb. Så vad ska jag göra.
Dessutom på fredag så flyttar jag hem till hudik igen. Johan kommer tillbaka på lördag. Shit vad jag kommer sakna att bo ensam.
Nu ber jag att jag får jobb i fjällen i vinter så jag kommer bort igen.
Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer
Postat av: Isa

Varit med pojkvännen och vänner:)<3

2008-09-23 @ 07:40:24
URL: http://isabellatomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0