19.14

Gah, jag är illamående. Jag fattar inte vad det är för fel. Mår alltid illa när jag ätit middag. Äter jag för fort? Elle är det försent att äta middag kl 18.30??
Aja, inte är det kul iaf.
Jag sitter i sängen och kollar på film. Känner inte för att göra speciellt mycket just nu mer är sitta här.
Emelie smsade mig nyss och frågade om jag ville komma hem till henne och kolla på tv. Det vore ju rätt så mysigt.
Frågan är om jag orkar gå hem sen... HAha jag är sååå lat!
Vi får se!

Nu har K kommit hem. Jag ska ta och bråka lite med honom och sen bestämma mig om hur jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: lena

du ska nog tänka på vad du äter och eventuellt ta några prover. Bråka inte för mycke med din lilla vän ge han en kram istället och ha de gått kram mamma

2009-04-05 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0