Happy Easter!!

Glad Påsk!!
Det är Påskafton och jag har precis slutat jobba. K är fortfarande på jobbet så jag är ensam hemma....Typ. Jag har bankanden från väggen när jag står i vårt rum. Men det är ingen hemma och det hörs ingen annanstans från huset.
Det låter typ som om någon håller på att spika upp plankor på andra sidan väggen... Freaky...

Jag sitter och funderar på mat. Nicklas (min bror) ringde mig förut och dom höll på med påskmiddagen. Shit vad gott det vore. Men jag får vänta med det tills nästa påsk.
Jag sitter och tänker på pizza... orkar inte laga mat. Visst det vore gott med brocoligratäng men då får jag väl äta den ensam... K gillar inte brocoli... han är knäpp!
Och sen funderade jag på lax... men vad ska jag ha till och hur ska jag tillaga den... uscha vad jobbigt... nej det får bli pizza. Haha.

Jag måste kolla upp vem sjutton det är som väsnas... Hörs!

Glad Påsk på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0