Husky In DA Vemdalen

Men tjena! Det är måndag och ny vecka. Det är solsken och varmt ute! Äntligen vår!!!
Näst sista veckan på jobbet. sorgligt! Kommer sakna typ allt här.
Ikväll så ska jag, Emelie, Tess, Marco, Jonas och ev K till Husky i Vemdalen. Bowla och ha det lite kul.
Vi åker väl typ om en timma eller så.
Snön smälter allt mer varje dag och snart så finns det verkligen inget kvar i backarna. Så nu får man verkligen ta varje chans man får att åka lite bräda.

Nu ska jag göra ordning mig så skriver jag mer imorn så får ni säkert se lite bilder å så från ikväll.
SEE YA!

Tills dess ät upp resterna av påskgodiset ^^

The working Johäna

Kommentarer
Postat av: lena

tjaba hur är läget hoppas att påsken varit bra här är läget ok jag har varit till tandläkaren i dag typ 600 kr fattigare kram mamma

2009-04-14 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0