Lördag... = candy

Solen är här!!! Det är typ 1000 plusgrader i solen!! Såå himla underbart! Blå himmel och fräknarna är på plats ^^
Det är lördag och jag jobbar... Aja jag får iaf vara ute!
Ikväll är det födelsedagsfest för Jacob. Men jag vet inte om det blir så mycket festande för mig eftersom jag jobbar imorgon oxå. Påskloven är här och det är en massa massa folk ute så det gäller att vara pigg... så no party for me. HAhah jo men ingen alcohol ^^

Jag längtar sååå tills kläderna kommer!! GAh! vill ha min klänning! Den är såå fin!
Jag måste verkligen till tandlärkaren! Jag tror att min ena kindtand e lös och jag är livrädd att jag ska tappa den. Men mer rädd e jag nog för tandläkaren! Fy vad jag hatar dem! Läskigare personer får man leta efter!
Nu ska jag återgå till jobbet!
Ha en solig... rolig dag!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0