Nu är det inte långt kvar...

OJ nu måste jag ta och skärpa mig! Jag har inte skrivit på aslänge. I think its time. ^^
Tiden i Lofsdalen börjar komma mot sitt slut. Jag har två arbetsdagar kvar!! Den här säsongen har gått sjukt fort! Vi drar hemåt på fredag. Ev så drar vi via sundsvall men inget är bestämmt än. 
Ikväll är det inget som händer. Men veckan som gått har varit fullspäckat. I fredags var det maskerad här i medeby. Alla var utklädda och jag var indian. Supersnygg. Tyvärr så vill inte min dator ta emmot bilder men jag ska försöka fixa det på något sätt. Så ni ska få se. 
I lördags så hade vi Bergsfesten. Askul. Efter stängningen så gjorde vi upp en brasa och grillade korv, drack lite vin/öl, snackade, gjorde kålbullar m. messmör. Det var jag, Kiffe, Cicci, Chrille, Frida, Sara, Wille och Ludde. bessy var oxå med! :) 
Som sagt, bilder kommer nog senare. Hoppas vi på :)
Nu ska jag koka mig en kopp te och kolla på tv. 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0