söndag 5/4

Idag är det söndag hela dagen ut. Jag är helt slut. Det har varit en lång vecka och ännu är den inte slut.
3 dagar kvar tills nästa ledighet. Wee!  På onsdag om det är fint väder ute så ska jag ock K hyra en skoter och ta en heldag på fjälllet. grilla korv och dricka varmoboy. Men om det är dåligt väder blir det nog lite brädåkning. Det är inte så himla långt kvar nu på säsongen så nu tar man typ varje chans man får att  åka snowboard.
På torsdag ska vi in till sveg. Jag ska till läkaren och ta lite prover å så.
Men innan det så har jag  tre härliga dagar framför mig. Snart är det påsk!! YAY! Påskägg med en massa massa godis! JUM!
Folket har redan börjat strömma in och backarna är fulla med glada turister.
Solen skiner idag oxå men idag är det inte lika varmt som igår. Dom säger att det ska börja regna men jag tror inte på det förän jag ser det! Så de så!

Och för er som är lediga idag, njut av eran söndag. Söndagar är meningen till att man ska njuta. slappna av och hänga med personer man tycker mycket om.
Mys åt mig oxå!

SES!



PÅ bilden ser ni Ciccis söta hund Bessy <3 Hon kan mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0