Skärtorsdag

Hejhej
Jag sitter hemma i medeby i soffan.... ligger i soffan och kollar på GW. Jag har ont i magen och har inte planderat något annat än att ligga här och ha filmkväll. Jag har en film som jag vill se men jag har den inte. I know what you did last summer. Vill see!!!!!
Igår var jag, Carro, K och fredrik till östersund och shoppade lite. Det var jättekul och vi åt på donken vilket jag inte har gjort på evigheter!! det var såå himla gott!
Jag köpte mig en kofta från Bikbok 75kr, ett par jeans från Rut 599kr, en vit och en rosa bh, H&M.
Och idag så har jag och K varit i Sveg. Han har besiktat bilen och jag har varit hos läkaren. Det gick bra men jag tror ändå att något är fel på mig för mig mage för extremt ont ibland.

Imorgon är det dax för jobb igen. Inte så kul med tanke på att det regnar ute. Uscha! Då är det inte kul att stå ute och bygla folk.

K är i Glöte på hyranfest så jag är ensam hemma. Jag är göörtrött och funderar på att sova. Men det känns lite tidigt.
Jag kollar på någora avsnitt till sen ska jag nog sova. Ja det låter som en bra plan. :)

Glad Påsk på er!


Kommentarer
Postat av: lena

hej tjejen gick det bra hos dr fick du nytt recept sitter och väntar på lotten och kersyin vi ska ut på tur idag det ska bli jättekul bara nacken håller glad påsk ringer dej i kväll kram mamma pappa hälsar han med

2009-04-10 @ 09:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0