A PART OF ME



Lovar du att vara ärlig?
Självklart ^^
Du heter: Johanna Nordin
Smeknamn: Joi
Beroende av: Närhet..
Vem behöver du mest just nu: Min ninis
Vad tror folk om dig? jag har ingen aning men hoppas dom tror bra om mig.
Stämmer det? ja
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? haha jag är urdålig på att impa på folk
Hur imponerar man på dig? HAha jadu, var dig själv!
Brukar du skratta för dig själv? hahahaha ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hemlis *tss*

Var bor du? Just nu i en fjällstuga i Lofsdalen med K, men annars bor jag hemma i bergsjö än så länge
Trivs du där: JAPP!
Äger du några converse: Mmm några
Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin
Brukar du bli för full: Aldrig för.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk mot något: Banan och känslig för laktos
Nästa mål i ditt liv: Skaffa mig en lägenhet och ett jobb.
Hur svarar du i mobilen: "hallo! eller "Tjenare snygging"
Vem ringde du senast? Pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mattias
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Nej, med K
Brukar du komma i tid: Typ.
När mår du bra: När jag är med mina närmaste
När blev du fotad senast: Igår av K när jag satt i solen och jobbade.
Hur känner du dig nu: Trött och rastlös men still glad ^^
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt just nu
Vad tycker du om fötter: Äckliga men det är något jag har lärt mig acceptera. ^^ 
Vad saknar du: Mina hundar som är hemma i bergsjö! Mamma...
Hade du en bra kväll igår: ja, drack ett glas vin med Lina och kollade på Robinson 2009 :)
Favorit dryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Gör du?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23 typ.. andra dagar kan det bli senare.
Är du blyg? I vissa situationer ja!
Sysslar du med någon idrott: HAHA!!
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är ju det absolut bästa att få! Älskar riktiga handskriva brev!  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart!
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas...
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: HAHA!
Är du nöjd med ditt liv: Jag har inget att klaga på förutom att jag inte har ett jobb om några veckor.

Är du bortskämd: Det tycker inte jag.. är jag?
Vad gör du i morgon: Jobbar ^^  
Vad är det värsta du vet? Diskriminering och orättvisa!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? OJ... Det beror på vad jag gör och vart jag är.
Vad behöver du just nu? En stor Latte mocka! Och lite sällskap ^^
Vad längtar du till? Våren, sommaren!!! MIna hundar, familjen, konserten som jag och Emelie ska på.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, verkligen!!!
Vad använder du för shampoo? Elvital för färgat hår
Vad är det finaste du fått? Oj, jag vet inte. Det är mycket!
En speciella dagar du minns:  14/10- 06 ♥
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: En massa!
Om fem månader: Är det sommar och jag hoppas på att jag har en jobb och en lägenhet att dela med K <3
jag hoppas även på att få en varm semester utomlands ^^
Du samlar på: kläder ^^
Gröna eller röda äppeln: har inte upptäckt skillnaden än men om jag måste välja så grönt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Gillar du golf: nä..
Vilken tid gick du upp idag: 06.55
Har du sovit i din egna säng inatt: halvt.. jag låg lixom i skarven mellan min och K's.
Har du strumpor på dig nu: Haha ja!
Vad ska du göra ikväll: Jag ska till Trapper med K och några andra och äta middag och kolla på WipeOut!
Är det okej att gråta: Ja!!
När grät du senast: i gårkväll när jag kollade på "Vid din sida"
Laddar du ner musik och film från Internet: nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa,spara, shoppa!
Bär du glasögon eller linser: Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ 9
Har du piercing: nej.. eller jo om öronen räknas
Vill du gifta dig: JAAAA! Men inte än
Vill du ha barn: Ja! Två st.
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: Det är inte någon som han klagat än iaf ^^
Gillar du att dansa: japp. Man blir glad av att dansa
Är du flygrädd: Nej men höjdrädd till en viss gräns
Hur vig är du: Ja.g kan nudda pannan med tårna med oböjda ben. ( liggandes)
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller en iskall cola
Vilken är din favoritglass: Ben&jerrys <3<3
Tror du på ett liv efter döden: Ja!
Tycker du om sushi: Yes, Älskar fisk!
Vad äter du helst när du ser på film: Chips ^^
Har du tandläkarskräck: Om jag har!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag ligger någonstanns där mitt i mellan ^^
Vilken ögonfärg har du: Blåa, men växlar beroende på vilken färg jag har på tröjan. Så blågröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: har nog hänt
Biter du på naglarna: HAha, ibland.
Röker du: NEJ!
Hur ofta tränar/motionerar du: HAHA! Jag går till bilen..
Senaste låt du hörde: Minns inte...
Vad gör du på helgerna: Njuter och hänger med personer jag tycker väldigt mycket om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0