After work

Är nu hemma från jobbet och kopplar av. Har precis ätit jättemycket middag. (Seriöst, om du satt bredvid mig så skulle nog du ställa frågan: *Är du gravid*, Svaret är nope.) Men hungrig var jag :)

Ligger och väntar på att K ska komma hit. Dock kommer han inte förän typ 21 ikväll men men. Funderara på att duscha och fixa ordning mina kläder tills imorn. YAY Sundsvall tomorrow!!
Ska nog lägga mig och kolla lite på SATC och skissa lite.
Imorgonkväll blir det PARTY med Babe och Anna. Det ser jag verkligen fram till. Hon flyttar till helgen....... lämnar mig! Snyft!!!

Aja, här kan inte jag ligga och gråta. NU ska jag duscha. Hörs sen!
PUSZ JOI


Kommentarer
Postat av: Emelie

saknar dig såå himla mycket..

2009-08-19 @ 23:27:05
URL: http://amoenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0