Back to business

Jag har verkligen inte orkat blogga något de sista dagarna.
Det har varit skönt att få lite semester haha men nu är jag tillbaka. Yay? :)

Sitter hemma och har precis packat upp väskan sen i helgen. K är hemma hos mig och det känns toppen :)

Igår låg vi och kolla på Beck på 4an och drack Hot shots haha. Även fast det var måndag så var det mysigt.
idag har det regnat ute och vi tog en riktig sovmorgon. Såå skönt att verkligen sova ut.
I söndags så fyllde K 21! GRATTIS BABE!!!! Vi (k, jag, och hans päron) drog ut till Hölick och solade, badade och hade det as mysigt. Kallt i vattnet med varmt ute. Perfekt! Brände mig lite på kinderna och fräknarna syns verkligen nu. Haha

Imorgon fyller min kära mor år. Så då blir det lite party här hemma. Nästa vecka fyller även min andra bror år. Fullt upp med andra ord. :)

Nu ska jag hjälpa till med middagen. Stuvade makisar och korv (kyckligkorv för min del då :)
Later guys!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0