Here We Go Again

Idag så är det äntligen fredag!!! YAY! Ieftermiddag drar jag hem till K. Miss him <3
Vi ska nog dra hem till P och spela tvspel och äta godis. Eftersom k jobbar imorn så blir det ngen fest ikväll vilket jag ändå inte skulle orka. Men wth.. man behöver inte dricka för att ha kul!
Imorgon så ska jag och K till Hälick, han ska jobba och jag ska nog bara göra alla sällskap. Mingla lite och så :) jag tar med mig datorn men jag kan inte lova att jag har något internet därute. Det är lixom ute i skogen vid havet så :)
Btw, Om ni inte visste så är det Lyskväll på lördag. därför ska vi ut dit.

Jag ska vara fotograf haha så det blir en massa bilder som ni får kika på när jag kommer hem på söndag.
Men jag ska verkligen försöka få tag i ett internet. For you guys! <3

Ni får ha en helt underbar helg!!! Njut av det fina vädret som kommer!

PUSZ JOI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0