I just wanna go crazy and buy a new wardrobe

Vill förnya min garderob so bad! Vill shoppa loss! Vill ha nya skor, jeans, klänningar, toppar och hoods.
Dessutom vill jag ha en tatuering!!! Eller två om jag ska vara ärlig.
Vill ha en ros på handleden (rosen som syns på min header) och en fjäril som landar på mitt ena höftben.
Hoppas stort på att få en tatuering i födelsedags present.
Btw, GRATTIS THOMAS PÅ 18-ÅRS DAGEN!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Vill ha
* Ett par mörkgråa cheap monday jeans
* En stor vit tisha från carlings
* Har hittat en lång Nikita tröja som jag skulle kunna dö för. (Joi wants it soooo bad!)
* Adidas eller en converse väska
* Ett par nya dojor kanske.. typ adidas eller puma.. hmm

 

Sitter och kollar på Bubbleroom.se och har hittat kläder för över 3000 kr redan som jag vill ha. Tänk om man vore rik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0