Next question please!

Vi börjar med det vanliga.
Johanna Nordin, kallas för Joi
jag är 21 år men fyller 22 den 2 oktober.

1.När brukar du gå upp på morgonen? Um.. det beror på vad jag ska göra den dagen. Om jag jobbar så blir det tidigt men idag så klev jag upp 11.50 typ :P
Jag är en morgontrött typ men när jag väl har vaknat så måste jag upp och äta frukost.


2. Vilka tv program tittar du helst på?
Jag tittar inte så mycket på tv just nu men när jag väl sitter där så kollar jag på Kendras show på E! Sen gillar jag the privileged, My super sweet 16, Family guy, Beck, The Simpsons... Jag älskar tecknat! Haha och jag kollar nog på det mesta bara det är lite drama och LOVE in it :P

3) Vilken är din favorit sena natten mellanmål när du är hemma och varför?
Jag gillar popcorn. Det är enkelt att göra och är  supergott.

4) Vilket är det motto som du lever med?
Mottot jag lever av? "Du har ett liv att leva, så lev det!" Haha

5) Kommer du ihåg den första album du någonsin köpt? Och var det på CD, vinyl, kassett eller 8-spår? 
Jag tror att det var Spice Girls haha och det var på cd. :)

6. Är du besatt av något?
Haha besatt.. jag är beroende av snus, Red bull, musik och internet :P

7. Hur lång är du och vad har du för sko storlek?
Jag är 169 cm. umm jag har oika på oika skor. Converse har jag typ 37 och klackskor har jag 38

8. Vad är ditt favorit band just nu?
Jag gillar det mesta men just nu lyssnar jag mest på Missing Persons, Janet Jackson,  Three six Maffia, Aerosmith, Ashley Tisdale, Demi Lovato. Jag gillar verkligen Spotify, där finns typ allt!

9. Duschar du varje dag?
Haha nej det gör jag inte. Jag brukar oftast duscha varannan dag.

10. När ljög du sist?
Hm.. jag kan inte ljuga, man ser på mig när jag ljuger så det slutar alltid med att jag strular till det. HAha

11. Hur länge har du och K varit tillsammans?
Vi har snart varit tillsammans i 3 år.

12. Vilken kändis anser du är mest lik dig?
Hmm.. Svårt. Enligt min personlighet så är nog Ashlee Simpson mest lik. Vi är båda Våg i stjärntecken och har samma sorts humor. Jag har sett hennes show när den gick på mtv och fick då höra att vi var i ett. Haha.

13: Vill du gifta dig?
Haha ja men inte just nu. :)

14. Om du skulle flytta från sverige vart skulle du då flytta?
Jag tror att jag skulle ha flyttat till Usa.

15. vad är din favorit färg?
Det varierar. Just nu gillar jag svart, lila och gult.

16. Vad brukar du äta till frukost?
Yoghurt och musli :) Yuum!


BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0