Nu är det dax fredagsmys om det så är det sista jag gör...

Skärpning JOi!! Shit vad dålig jag har varit på att uppdatera.
Ikväll är det fredags mys hemma. Chips, melon och lite dricka. Yuum!! Just nu sitter vi och kollar på Idol. Mohahahah vad dåliga dom är! Så jäkla kul!

Imorgon ska jag på kräftskiva hos K's kusiner. Det ska både bli gott och roligt.
Idag har jag jobbat. Det har gått jättebra. Fan vad ungar är söta!! <3

Btw så har jag köpt ett par röda jeans för ett kanonpris när jag var i sundsvall. Love them! Dom var en aning förstora men eftersom jag kan det där med att sy in kläder så fixade jag de lätt. Speciellt när jag fick dem för mindre än en 50 lapp.


NU: Lite horrormovies och mys med Elsa.
Later guys! !

PUSZ JOI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0