One day in S-vall

Hello people!!
Jag är tillbaka från Sundsvall och jag är helt slut! Det har gått jättebra idag och vi fick lite tid över till shopping. K köpte ett par byxor och jag köpte mig en skjorta från H&M yes the one in the picture
 och en kudde från Lagerhause.


Vi sprang på Stefan som vi jobbade med i Lofsdalen oxå.


Kermit pizzeria, faktist väldigt goda pizzor... yuuum!

Min bror Nicklas och hans polare var oxå med i Sundsvall

Haha K ser jätte biffig ut men det blåser bara. Han har öppen cardigan så ^^

Mer bilder kommer imorn :)
NU: duschen sen vänner boxen.
Godnatt Babes!


♥ JOi

Kommentarer
Postat av: Jonas

Prata ni med Lofsdalen inne på arbetsförmedlingen eller sökte ni bara andra jobb där? kramkrma

2009-08-27 @ 23:37:30
Postat av: Joi svarar

Vi snackade ävem med Lofsdalen om att vi ville komma tillbaka men vi passade på att söka andra jobb oxå. :)

2009-08-28 @ 11:52:25
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0