Whats new?

YO ho boys and girls!

Hur är det med er? Pigga? Inte jag... var ju ute på Hölick igår.. visst det vart lite alcohol men inte så mycket. Sov dock 3½ timme... dötrött!!!

Det känns som att jag missat lite på nätet det dygnet som jag inte har vart online.. DJ AM Adam har dött. Hittades död i sin lägenhet i New York i fredags. Tydligen en överdos. Adam vart 38 år.
Ni som är ett fan av Nicole känner säkert igen honom. Han och Nicole var nämligen förlovade ett tag.

R.I.P

Dock har min helg varit väldig bra. Har ju fått hänga med K <3
Miss him already men ikväll ska det faktist bli väldigt skönt att vara ensam. Kanske mest för att jag inte är speciellt rolig att hänga med då jag är tröt och seg. Och för att jag har en massa chick flicks som jag vill kolla på  :)

I fredags så cyklade jag och K till Ica och köpte godis till vår myskväll. Kvällens film vart (yay) Almost famous. Love that movie!




NOW: Shower... Cuz I feel..... blääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0