fullt upp

Hola! Mycket har hänt på de har två dagarna som jag inte har skrivit på. Sorry.
I söndas så var jag hem till Anna och kikade på film och åt en massa popcorn. Supermysigt. Det vart en sleepover eftersom vi bestämde oss för att dra till Sundsvall morgonen därpå.
Vilket vi gjorde. I snöstorm. Fick åka 30-50 km/h typ hela vägen. Hahaha

Väl i Birsta shoppade vi loss på mellandagsrean. Köpte lite stuff, bla en tröja från H&M och ett snyggt halsband från glitter. Hittade även ett par shyssta skor som jag ska ha på nyår. Ord.pris på dem var 550kr tror jag... men fick betala 199kr för dem!! Hur bra som helst!
Ni får se när jag fyllt på mobilen så jag kan skicka in en bild. :) Det suger att inte ha kamera!

Igårkväll så var det sleepover hemma hos mig. Vi kikade på skräckfilm. Paranormal Activity, har ni sett den? SKITLÄSKIG!! Fan man drömmer ju mardrömmar om den fortfarande. :P (Har sett den två ggr.)

Idag så har jag och Anna vart ute i solen och åka spark. Gjort lite ärenden på "byn" Haha och sedan bara softat.
Sötaste Anna drog hem vid 4 tiden och sedan dess har jag inte gjort så mycket.
Jag, mamma, Thomas, Carro och Lotten beställde pizza (delade på en sjukt stor familjepizza). Vilket var supergott.
Jag har precis fixat klart min klänning/överdel som jag ska ha på mig på nyår. Har sytt om en klänning för att vara mer exakt. Den vart perfekt.

Väskan är nästan packad och klar tills imorgon. Shit! Imorgon drar jag till Åre! YAY!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0