Jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖ

Godmorgon mina vänner!
Händer idag då? Jag ska göra min vanliga rutin ( som jag är xtremt trött på) söka jobb, ut med hundarna, söka jobb, äta.
Av alla dom ställerna som jag sökt på( typ 84000 känns det som) är det inte någon som kan ringa och säga, Vill du fortfarande ha jobbet?

Det vore helt underbart.
Hur som helst. Innan jag sätter igång så måste jag äta något.. igen :P Magen är som ett russin.

PS.. Älskar den friska luften ute idag. det luktar kallt och någon som eldar. 2 av mina favoritlukter ( för utom glögg :P )
Haha
'

Ha en bra dag ladies and gents!




Kommentarer
Postat av: Lotten

Ja, jag vill oxå ha snööööö!!!!!

Men jag har i alla fall julpyntat min blogg, så där snöar det i alla fall....

2009-12-10 @ 14:32:42
URL: http://sallysmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0