Nyårs löfte

Det har hänt en massa det här året, Jag har haft det jättebra, vissa dagar har varit bättre än andra och jag hoppas på att nästa år kommer att bli ännu bättre.
Jag har suttit och funderat på nyårs löften och jag har kommit fram till vad mina nyårs löften är.

♥ Sluta shoppa kläder varje gång jag drar till stan. Jag ska bara shoppa max 1 gång i månaden (om jag nu inte absolut behöver något)
♥ Skaffa mig ett jobb
♥ Flytta hemifrån


Har du funderat något på dina? Vad är era nyårslöften?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer Till Juldan då? ska du ut nå gumman?

2009-12-18 @ 18:51:03
Postat av: Anonym

/Sofie

2009-12-18 @ 18:51:33
Postat av: joi svarar

sv sofie: jag tror det :) jag ska iaf festa. ska du ut? kramr

2009-12-18 @ 19:37:55
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Sofie Åslund

Jo då klart man ska festa:) Ska ha förfest här hemma. Titta förbi du med om du vill. kramar

2009-12-18 @ 21:09:44
URL: http://sofieaslund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0