febern är äntligen borta!!

Morning dudes!!!!!!!!  Jag ligger här på min plats i soffan igen. min feber är borta ( yaay) men jag är allderles svag i kroppen. Jag måste få i mig mer mat och vitaminer om jag ska orka jobba. Eftersom jag har legat sjuk har jag inte haft någon matlust och dessutom känner jag inte smaken på maten jag äter. Men idag så har jag matlust och jag har redan ätit en STOr frukost. 2 mackor, havregrymsgröt, oboy och en banan.
Jag tror att om jag blinkar med ögonen så tar nog K med sig pizza när han åker från jobbet till middag:) HOPPAS :)

Det är sååå himla skönt att febern är borta. Känner mig friiii!! Haha, Förskyldningen är fortfarande kvar fast den har oxå blivit bättre :)
Nu är jag ledig i två dagar ( ledig inte sjuk) och sedan är det jobb som gäller. Jag vill verkligen tillbaka. Jag saknar mina arbetskompisar i Bergsliften. <3
Det är såå soligt ute igen och jag vill inte annat än ut i backen. Vill åka snowboard. Tänk, om två månader är säsongen slut :(:(:( tiden har gått så fort. Nu dom sista två månaderna så ska jag verkligen njuta av att vara här i fjällen och ta vara på dagarna i backen och vara happi på jobbet :)

Jag vill inte ligga här längre, jag vill ut!

Kommentarer
Postat av: lena

HALLÅ VAD HAR JAG SAGT OM MATEN..... du får inte slarva ät lite men ofta även om det inte smakar

kram mammma skönt att du är pigg

2009-02-10 @ 17:32:28
Postat av: johanna

sv: ja jag vet men jag har ätit som en häst idag. Det är så sjukt svårt och äta när jag har feber. Men nu är feber borta och jag har kommit igång igen. puss

2009-02-10 @ 21:10:05
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0