Fredag den 13

Fredag, helg för er, arbete för mig. Ikväll så blir det Trapper. Det är ett live band som spelar och alla anställda ska tydligen ner, då kan man ju inte precis dissa det.
Jag har precis ätit och duschat. Klippt K och diskat. Haha bra blandning du.
Nu sitter jag bara och väntar på att Emelie ska komma hit så ska jag, Em och Therese dricka lite vino. Mmm
Imorgon är det alla hjärtans dag! <3 Längtar lite faktist. Ska bli riktigt mysigt med Bubbelbad och lyxig middag. Speciellt när jag har K som sällskap <3

Well well, jag var trött, typ som igår. PANG sa det bara! Iaf igår kväll vart det filmkväll med Tess och Em. Disney <3 Atlantis och Bernad & Bianka. Till det VINO!

DAGENS BILD: Elsa

Fan vad jag saknar er<3!!!!!


Kommentarer
Postat av: lena

typ saknar dej med ingen att pussa på puss Elsa



saknar dej jag också elsa sitter har och pussar på datan medan jag skriver kram mamma

2009-02-14 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0