Stockholms veckan är här

Måndag och en massa folk överallt. Långa köer till liften och fullt upp i hyran och shopen.
Jag är helt slut efter idag. psykiskt. Men med mat i magen är jag nästan fullt igång igen.
Rödspätta och potatismos. :)

Jag ska hem till Emelie och spela spel och kolla på film. Det är perfekt ikväll. Jag ska även ta med datorn till henne och låna lite filmer ^^

Haha tänk vad man kan göra med lite tejp :) Jag har lagat ett tål i mitt linne med lite tejp och det vart asbra. Syns NÄSTAN inte. :)

Byye


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fröken gick inte du textil och design i 3 år. det är kul att höra att du äter. föresten hur gick det med laxen åt k av den????

2009-02-23 @ 21:59:53
Postat av: johanna

haha, jo men det är lite svårt att sy när varken har näl eller tråd:)

jag har inte gjort någon lax än, tänkte ta det i helgen ist när jag är ledig och lyxa till det lite :)

2009-02-24 @ 17:35:47
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0