Tisdag 17/2

TJABBAA!!!  Jobbigaste dagen EVER! Fy vad med folk!! Massa massa att göra hela tiden. Men nu är dagen över och jag sitter just nu och njuter för att K lagar mat :) Wee!
Vi har köpt cheezballs till ikväll, vilket betyder myskväll med film och filtar :) Eme kommer hit sen, jag och tess ska hämta henne snart. Så det blir jag, K, Eme, Tess och Mattias. :)

Min alla hjärtans dag var supermysig. Vi badade och åt asgod mat. Har aldrig (vad jag minns iaf) ätit kantareller och det vara asgott. Jag åt grillad kyckling, rotfrukter, råstekta potatisar med kantarellsås. MUMMMA!
Hur var eran dag?



Kommentarer
Postat av: lena

mycke folk betyder jobb och jobb ger inkomst och det är bra for dej. Skönt att höra av dej. Jag tror att jag också ska ha lite mys under en varm filt. Här är allt bra jobbar och står i.Du har ätit kantareller hos mormor när du var mindre. Var snälla mot varandra och ge k en kram från mej kram mamma

2009-02-17 @ 18:29:51
Postat av: johanna

sant. :) okej, det minns jag inte. Haha jag är väl alltid snäll... :)

Saknar dig! puss

2009-02-21 @ 21:43:30
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0