TiTTa vem som snackar nu

TJAAABAA!  Länge sedan sist nu. Mycket har hänt. Mycket jag inte vill prata om. Och det är inget roligt. Men det finns bra saker som här hänt oxå :)
I torsdags var jag, Emelie och Tess ute och körde skoter. Vi var upp till Våffelstugan och runt fjället lite Askul!! Sn igår så var jag och Emelie till backen för att åka lite bräda, men eftersom det är en massa turister som nte kan åka så plogar  ner så blir det is i backen och eftersom det snöar en massa så blir det vallar i backen. Slutsatsen är allstå att det är inte kul att åka. Så vi drog till sveg ist :)
Shoppade lite på dollar stores, ica och systemet. :) Sen mötte vi upp Frida som gjorde oss sällskap till Knuten för lite pizza. Mumma!
Därefter drog vi hem till Emelies föräldrar och Em vart friserad. Ja just de, jag har kört lite bil oxå ^^ Haha

Idag har jag jobbat. Vi förbereder oss för Sthlms veckan som börjar i morgon. Ih vad med folk det kommer att vara.
Så, To be continue....


ps, Jag älskar dig pappa!

Kommentarer
Postat av: lena

hej min lilla goding du vet att man mår bra när man vet att det finns nära och kära som tänker och bryr sej om en. det har varit en liten minnesstund i kväll fin enligt pappa du vet inte hur mycket det betyder för både mej och pappa att du finns och bryr dej saknar dej otroligt just nu kram mamma

2009-02-21 @ 22:52:25
Postat av: johanna

Jag älskar er båda och jag finns alltid här för er!

Jag vet hur pappa mår just nu och det kommer att ta ett tag innan man har accepterat vad som hänt. Hoppas allt är bra med er där hemma och att ni tar hand om varandra. Saknar er, men det vet ni redan :)

Pussar och kramar

2009-02-22 @ 12:52:36
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0