Tordag 12/2

Jag har såååå ont! Vi har åkt snowboard hela dagen. Jag, K, Marcus och Anna. Ramlade pga av små turister och slog i armbåden och knäna. Ont! Mina knän är allderles blåa men armbågen gör bara ont.
Annars gick det jättebra idag att åka. Jätteskönt och perfekt väder. Solsken och lagom kallt. :) Väldigt bra dag.
Imorgon är det jobbet igen. Känns ganska så bra :) Haha har inte varit på jobbet på 5 dagar så det är dax nu tycker jag. Har ju legat sjuk och sen har jag varit ledig i två dagar. Men jag är pigg igen och redo för arbetet. Ska bli skönt att komma igång.

Min egergi sjönk totallt. Jag vart så himla trött. Och klockan är bara 19.25! Hur ska jag klara av att vara vaken resten av kvällen? Där har vi dagens iilands promblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0