Lördag på riktigt!! Men work iaf.

Hellooow! Jag är tillbaka på jobbet och är tvärförskyld. Not really fun. Så jag vart placerad i Mellis. Helt okej faktist, med tanke på att jag inte mår mitt bästa och med tanke på att jag ser ut som jag har haft silikon i näsan..... öh... kanske inte riktigt men det känns som så iaf.
Det börjar närma sig v.7. Shit, då jäklar så får vi gäster. Sportloven börjar och alla vill åka i backen.

Igår kväll så vart jah bjuden på middag hemma hos Emeile och Danne. Det var Danne och Nicke som lagade mat. nötkött, pommes och ädelostsås och champinjoner. Mumms vad gott det var!!! Cola till det:)
Min hemresa var det underbar. det var verkligen skönt att komma hem ett tag och träffa familjen och vovarna. <3

K är ledig idag den grisen!! orättvist! Det har snöat en massa massa inatt så det är säkert hur najs som helst att åka bräda idag. Pudersnö!
Jag är inte ledig förän på onsdag, och då hoppas jag stort på att det är lika skönt att åka då.


Jag skulle vilja ha en ny layout på bloggen. Ska kolla vad jag kan fixa idag.

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0