Friday fun with Girls night, dude, you can come if your a girl ^^

Haha då var det fredag igen :) Me like!!
Idag så är det tjejkväll i Medeby, vilken som ska bli mitt hem nästa vecka :) IHH!! Längtar så. Jag och K ska flyta till en stuga ist för det här ruklet.
Iaf så är det Girls Night!! Med mat, efterrätt och sum vino :) Killarna var avis och anordnade en killkväll. haha härmisar!
Det var vart en bra men lång veckan. På måndag och tisdag är jag ledig! Weee då blir det massa bräda och massa skoj!!
Btw så var vi ut i parken igårkcäll jag och ett gäng. Såå jävla kul!! Jag railade med pulkan! HAhaha snacka om att jag har blåmårken idag.Haha. aja, kul hade jag iaf.
Imrogon börjar jag 7.45, yay? Men money!!! :)

Nu ska jag fixa ordning mig klart och sedan dra iväg. Ha en trevlig fredag och njut av er helg!
Bilder dyker upp imorgon :)

Pöss på eR!!


Me and my homie Jonas! <3

Kommentarer
Postat av: lena nordin

kul att ni får en stuga men blir det inte längre till jobbet typ. mammas ord för kvällen ta det lugnt med dricka och tulo mellan knäna. Läntar efter er kram mamma

2009-01-23 @ 22:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0