Nytt år nya problem

Tjaba, shit vad dålig jag är på att skriv I bloggen. GOTT NYTT ÅR PÅ ER SNYGGINGAR!!!!!
Idag har jag vart ledig, det var meingen att jag skulle åka bräda hela dagen idag men gud ville något annat. Jag har haft m-värk hela dagen och inte alls vart på humör. Ist så var jag, marcó och cathrin duktiga och städade hela p2:)
Jag har storstädat rummet och tvättat en massa massa kläder.
Ikväll är det Trapper som gäller.
Och för er som undrar hur mitt hår ser ut så är det jättefint. ljusbrunt :) jag sa ju tidigare att jag skulle lägga upp bilder. :) but, nu är det så att dessa små tomtar som bor under husen har snott min sladd till kameran. Hittar den inte. Jag får psyk!! hade en massa fina och roliga bilder att visa er. ska försöka hitta den nu.

Ni måste ju få se mitt nya hår!!! Så vackert så!!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0