äntligen så snöar det en massa massa!!!

Heej!! Läget med er?
Jag har legat sjuk i två dagar nu, feber men idag är jag äntligen frisk
. Jag sitter i bilen nu med K och vi är påväg hem till ofsdalen från sveg nu:) Shoppat en massa mat och lite saker på dollar. och självklart lite öl/ cider från systemet.
Idag är både jag och K ledig :) Niiice, det vart ingen bräda för oss idg, eftersom jag har legat sju och K har typ ont i hela kroppen idag efter gårdagens åkning. HAHA klenis!
Jag och Em har bestämt oss för att vi ska åka till Gloden och se Beyonce i maj då hon kommer till sverige. Askul!!!
Dessutom tror jag att jag kommer hem till bergsjö/hudik i mitten på februari. inget datum är bestämt ännu men mer info kommer senare!

Ikväll blir det nog inget mer än chill. jag ska tona håret igen för det börjar bli blond igen, haha aldrig mer färgning!!! bara toning. Jag tänker inte förstöra håret mer.
Imorgon blir det jobbet igen. Ny vecka, nya gäster :)

I know I know, jag är asdålig på att uppdatera bloggen men jag skyller på att jag har vart sjuk och inte orkat göra något.
Hur är det med er? någon nytt som hänt på sista tiden?

Saknar er<3<3<3<3<3

Lev väl och ta dagen som den kommer! xoxoxo



Kommentarer
Postat av: lena nordin

hej kul att höra att du är frisk nu. Ser att du längtar efter hundarna dom mår bra och jag ska försöka skicka lite bilder på dom. tona inte för mycke du är söt i ljus hår. jätte kram från oss alla till er alla kram mamma

2009-01-19 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0