Bättre sent än senare..

Oj, jag ber om ursäkt för den sena uppdateringen. Jag har haft lite mycket i huvudet som senaste dagarna.
Först och främst vill jag säga grattis till mig och K som firar våran dag idag! Love you! <3

Därefter så lovade jag visst er lite bilder. Det vart inte så mycket på festen men jag har lite annat att visa er.
Titta och komentera!


Fint va?
Ikväll så har jag och K ätit mysmiddag. Porterstek, potatisgratäng, sallad och vin. med tända ljus och en massa mys!
Nu snart ska vi hem till Eme och fixa lite filmer så vi kan ha filmkväll med godis :) Mmmm!
vad ska ni hitta på ikväll då?

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: lena nordin

Grattis till er båda saknar er mycke och tack för hjälpen igår jätte kram mamma

2009-01-15 @ 07:26:56
Postat av: anna

hej! grattis till er! förretsten? var inte du vegitarian? :) puss

2009-01-15 @ 10:48:20
URL: http://annapannas.blogg.no
Postat av: P-O

Det där lät inte dåligt :). Hoppas ni har det himla bra. Här i Hudik är det bara trök ^^

2009-01-15 @ 14:54:14
Postat av: johanna

sv mamma; tack så mycket!! :) alltid mami <3<3

saknar er oxå en massa massa!!!!

pussss



sv anna; haha tack!!! :) nja jag äter inte griskött men jag har sagta börjat äta lite nötkött. Hur är dt med dig? lääänge sen nu! puss



sv po; haha ja jag kan förstå att det är dött i hudik. speciellt nu. :) hur är det annars då?

2009-01-18 @ 19:56:06
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad fint det ser ut :) Hoppas att ni har det jättemysigt i lofsdalen! Det är jättebra med oss alla här hemma och det är tomt utan er, jag och nisse har iaf blivit lite polare men jag är bara rädd att han ska käka upp mina fingrar ^^ Jag svarar på kommentaren du skrivit till mig här pga att jag och thomas inte förstår oss på hur man ska göra :)

KRAM Caroline

2009-01-25 @ 21:03:04
URL: http://carolineforsberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0