sammanfatting på helgen; YAY

Whats up? Ledig idag, haha har sovit ut riktigt. Igår så var det varit askul att jobba. Alla gäster tycker att jag är så trevlig och dessutom väldigt söta med barnen :) Sånt är såå kul att höra.
Har precis lagat lite mat, kyckling wok med chili. Mumma! igen :)
Nu sitter jag och lyssnar lite på Lilly Allen och väntar på att K ska komma hem. Jag vill kramas!!! HAha
Ska nog hänga med Em idag. Danne tycker att jag ska kidnappa henne :) HAha!. Så kul att hon har kommit hem igen:)
I lördas så var det mest en chill dag med K. Vi köpte hem pizza och kollade på film. Mulan, peter pan och next. Massa mys!

I fredags då. Haha det var kul. Har lite bilder som jag tagit. dock har jag bara en på mig men men det får ni leva med.

haha Carro

Roja är så imponerad på julkulan som hänger i lampan :)

Då säger vi SKÅL!

Middag, Här sitter Lina, Frida och jessica :)

Här leker vi tarzan:P haha

Haha denna bjuder jag på :) jag och ronja ;P


NEWS!
Jag kommer hem till bergsjö om en vecka (måndag kväll) och stannar tills på ondsag eftermiddag/kväll.
Det ska verligen bli helt underbart attt komma hem och hälsa på min familj och mina kära vovvar<3<3<3 och ninisen:) <3

Nu måste jag kila, take care! xoxoxo

Kommentarer
Postat av: lena nordin

ser fram emot att få ha dej hemma ett par dagar. ni ser ju ut att hade kul på era tjej kvällar snygga brudar och lite att dricka eller hur kram mamma

2009-01-27 @ 17:54:03
Postat av: johanna

sv; haha ja vi har alltid kul! :) jaa det ska bli såå skönt :) Längtar verkligen!

jag har sett bilderna carro tog på elsa och lisa. <3<3 saknar dem såå!!

Ses om 5 dagar! pussar

2009-01-28 @ 20:03:29
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad ska jag göra? dagarna du är borta =P

2009-01-28 @ 21:47:15
URL: http://amoenus.blogg.se/
Postat av: lena nordin

det ska bli jättekul när du kommer hem.Har du bestämt vilken mat du vill ha.jag tror att elsa förstår att du kommer snart hon har kollat in ditt rum lite extra så allt är under kontroll kram mamma

2009-01-29 @ 12:48:18
Postat av: johanna

sv emelie; haha du får väl smsa med mig som jag gjorde när du åkte bort. :) dessutom kommer jag ju hem på onsdag igen :)

kraam!!

2009-01-29 @ 20:56:20
URL: http://jdore.blogg.se/
Postat av: johanna

sv mamma; aw!! jag hoppas det :) saknar henne så! Jag har inte hunnit tänka på maten än :P haha men jag ska fundera. pussar

2009-01-29 @ 20:58:22
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0