vissa dagar är bätte än andra, we all have bad days and you just wanna go to bed

Det är måndag vilket betyder måndagsmöte på anläggningen..8.15 imorse satt vi alla och halvsov i värmestugan. Haha fick lite info om veckan och fick bland annat reda på att i slutet på veckan så kommer det 200 danskar till oss. Fucking a! Idioter!
Igår var det min lediga dag och jag var ute i backen och njöt av solen hela dagen. Det gick asbra att åka i i början av dagen. Åkte med brudarna, nicke, jesper och jalle. Det var första dagen för nicke på bräda och med hans otur så ramlar han självklart och bryter revbenet. HAha stackarn. sedan kom det till att jesper skulle lära mig snurra med brädan och jag skulle självklart testa. Dum som jag är ramlar jag och skär på häl och stukar handleden. Jäkla spånhuvud. haha aja det är väl inte så jättebra i handen men bätter idag än igår,
Shit happends!
Men jag har bestämt att handen ska vara frisk tills på onsdagkväll då det är kvällsåkning. on the board again!! haha

Nu ikväll blir det buzz hemma hos emelie tillsammans med carro, lina och jessica. Kul!!!! 
ni får ha en trevlig kväll så höres vi i morgon! xoxoxoxoxo




Kommentarer
Postat av: Michelle Bogar.

Men åh vilken mysig blogg! Haft en fin dag? Kram.

2009-01-05 @ 18:40:33
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: Michelle Bogar.

Varsegod! Och tack själv, desamma desamma! :)

2009-01-06 @ 09:36:40
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: lena nordin

kul att se dej men saknar dej iallafall du ser ut att trivas de är huvudsaken puss och kram mamma

2009-01-06 @ 14:30:17
Postat av: johanna

sv: jag saknar er oxå!!! ja jag trvis jättebra. alla här är toppen människor. saknar självklsrt lite av den där tryggheten som man har när man är hemma. och nhundarna, nisse, er!

puss och kram!!!

2009-01-06 @ 16:20:12
URL: http://jdore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0