Det är dax för fredagsmys!

Oj, fan vad dålig jag är på att blogga just nu.
Idag vill jag säga grattis till Johan som fyller 25!!!! GRATTIS!
För att fira honom ska jag, K och massa andra åka kryssningsbåt ikväll. Med buffe och dricka. Yum och YAY! Haha
Det ska verligen bli askul.
Ni ska få se min kvällsoutfit senare ikväll.

Idag har jag dammsugit i huset. Håriga hund!
Jag ska allderles strax dra till Kelles för att köpa blomma till Johan och ett kort. Men först äta lite lunch. Igårkväll gjorde jag mys middag åt K. Gjorde Thaimat med Cashewnötter, Vin och tända ljus. MYS! Men det vart lite över så det blir min lunch - vinet :P

Idag är det fredag!! Vad händer för er ikväll? Tell me!

Today:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0