Grattis till mig


Idag har jag namnsdag!
Så grattis till mig!
Jag är just nu hemma. Sitter i mitt rum och mår inte sådär jätte bra. Är tung i huvudet och trött. Känns lite som feber men jag hoppas verkligen inte det är det. Vill INTE bli sjuk.
Jag har hängt med K sen jag sist skrev. Har inte varit på ett blogghumör på de senaste dagarna men det ska det nog bli ändring på. :)
Denna vecka hoppas jag stort på att få åka till Sundsvall. Ska lämna lite cv å så. Det vore så mysigt om jag och K drog iväg. Vandrade lite på stan, fikade och kanske lite shopping. Saknar min favoritbutik Bikbok. Den finns ju inte här i Hudik.
Jag längtar verkligen till den dagen då Bikbok skaffar så man kan shoppa online.

Har gjort lite varm oboy och ska lägga mig och kolla på Beck. Missade gårdagens program så det är tur man har dvdn hemma ^^

Godnatt cutiepies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0