It went GOOD!

HOLA MA FRIENDS!
Jag är totalt slut efter den här dagen. Har verkligen gått och spänt mig idag eftersom jag har lämnat en massa cvn i Sundsvall. MIn dag med min bror har varit askul! Det har varit superväder och en perfekt dag i stan.

Nu spöregnar det ute och jag ligger i sängen och kollar på tv. Har precis renbäddat den och är nyduschad så det ska verkligen bli skönt att krypa ner sen :)

Imorgon är det äntligen fredag! YAy, Ska in till Hudik imorgon med mina päron och shoppa fooooood :) Sen imorgonkväll så kommer K hem till mig! LÄNGTAR!

Jag skriver mer tomorrow, orkar inte ens tänka på vad jag ska skriva just nu, Haha.  :)
Jag har lite bilder å så som jag laddar upp imorgon oxå.

Så vi hörs imorn ma lövly readers!
Sov gott! PUZS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0