Iv'e got a new nick name. Feel free to short it ^^

OJOJ!
Ni kanske förstog att jag tog en bloggpause under helgen. Men nu är jag tillbaka igen :)
Jag är så sjukt seg i kroppen och börjar tro att det kan leta till sängen... Sjuk alltså. Hängig och trött. Kall..

I helgen har jag inte gjort mycket. Hängt med K <3. Vi har mest tagit det lugnt och myst.
I fredags så åt vi på Bankok kajen. Yuuumi med Thaimat. Sedan drog vi hem till honom och satte oss på altan och drack lite vin. Mysipysit! Lördagen drog vi ner till centrum. Han köpte ett par nya jeans och jag en rosa plånbok. So nice ^^
Söndagen så chillade vi. Sov ut... lääänge och drog sedan hem till mig i lilla Bergsjö.
Han for hem till Hudik i morse. Haha vi kom på att han hade bokat en tid hos frissan så bråttom bråttom. :) (stavas bråttom så?) Ser så fel ut. Aja..

Bilder under helgen kommer senare. Har ingen ork till något just nu.
Hoppas allt är bra med er. Hur har ni haft i helgen. Vill veta.

♥ Joi-bowie-bunny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0