Måndag igen

Yo!
Det blev lördagsmys på bion ist :)
Jag, K och Po drog på bio för att se den nya Harry Potter filmen. Resultatet: ***** 5 stjärnor av 5 :) Jag älskade filmen och är väldigt glad att jag inte har läst böckerna. De flesta som har gjort det och sett filmen säger att filmerna är inte lika bra som böckerna. Och att dom missar mycket.
Jag älskade iaf filmen och längtar till den sista!

Idag så vakande jag 7.00 då K's väckarklocka ringde. Jag låg och snozade i 1,5 timma och därefter drog jag mig upp. Tog mig ner på stan och sen hem till Bergsjö igen.
Denna vecka vet jag inte vad som händer. Jag ska iaf försöka ta mig till Sundsvall för att söka lite jobb. Nu vill jag ha ett jobb!!

Dagens lunch: rester av Pizza, Red Bull. Haha kanske inte den nyttigaste men whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0