Touch of pink

Nyduschad och fräsh ^^
Ligger i sängen och äter lite jordgubbar och har precis fixat naglarna.
Jag kan knappt vänta till imorgon då jag ska få träffa K! Längtar så!!

Ikväll tänkte jag ha en liten filmkväll med mig själv. Haha jag tänkte kolla på The house bunny. Har ni sett filmen? Jag tycker den är hur rolig som helst. Så nu tänkte jag titta på den igen. Sån är jag. Kan se filmer om och om igen. Jag tror att jag har sett Twilight 11 gånger. Hahaha

Tidigare idag när jag sorterad lite i mitt rum hittade jag en flaska med en utav mina favorit parfymer.
Lacose touch of pink. Synd bara att det finns jättelite kvar i flaskan. Ett måste på inköpslistan!
Det lukar såååå himla gott och fräsht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0