Uppdatering

Hey cutiepies!
Igår vardet inget bloggande för mig. Jag vaknade, fixade ordning mig och åkte in till stan för att träffa Anna. Vi gick i centrum och shoppde lite. Köpte bla en ny bh från H&M och ett rosa randigt linne från Gina tricot. På eftermiddagen så åkte jag hem till K och vi drog och badade i Råbo. SÅ mysigt. Anna kom och hämtade upp mig i hennes bil där och vi for vidare till Bergsjö. hela dagen igår var askul.

Elsa ♥ Mådde inge bra igår nar jag kom hem. Allderles nerdrogad efter operationen... stackarn.. Bandage på tassen och stygn på läppen. Idag så passas hon upp av lilla mig :)
Hon mår mycket bättre idag och ligger just nu brevid mig och tar det lugnt.
jag ska allderles snart gå till Apoteket och hämta ut hennes medicin.

Ännu en dag med strålande solsken! YAY! Har inga planer idag mer än att sola och passa E.
Vad ska ni hitta på idag då?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej :) Du får ringa en gång till för jag sov när du ringde första gången :P

2009-07-01 @ 14:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0