fredag

Hey There!
Idag är jag superhes i halsen. Men  det hindrar inte mig. Idag har jag vart in till Hudik och foodshoppat mat med mina föräldrar och Thomas. Fick även se hur Carro bor. Väldigt mysig lite lägenhet har hon.
Carro kom med oss och handlade lite mat. Haha Ni skulle ha sett hennes kylskåp.. Emty :)

Nu är vi hemma och fixar lite inför imorgon då det är bergsjö dagen.
Ikväll blir det grillat och öl... eller det blir ingen öl för mig eftersom jag har svinnt i halsen just nu.
Hela dagen har det varit fram och tillbaka men just nu gör det till och med ont när jag rapar. Haha
Aja jag hoppas jag inte blir sjuk. Kul att bli säng liggandes när K är här hela helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0