Im baack!

Ny vecka!
Helgen var skitkul
. Vi hängde med kompisar och har ätit hambugare. I lördags drog jag och K till Rickard som köpt ny båt. Såå stor och lyxig. Vi drog ut och åkte wakeboard. Haha jag vägrade eftersom det var svinkallt i vattnet.
Runt 15 tiden kom mina päron och hämtade upp oss poch for vidare till Carro i Iggesund för att fira hennes födelsedag. Det var jätte trevligt.. Där bjöds det på matpajer, tårta och vin.
Senare på kvällen drog vi hem till Kiffe (jag, Po och Anna). Vi satt ute på altan i solen och drack drinkar och hade det trevligt.
Igår vardet mysdag med K. Vi låg typ i soffan hela dagen och åt chips och kollade på tv.

Idag sitter och här ensam med Nikita. K är på jobbet och vi har huset för oss själva hela veckan. Så jag kommer att leka hemmafru. :) Haha. Har precis tonat håret och resultatet var bra. Nu ska jag snart göra iordning lite lunch och kolla på  The Hills.
Ha en toppen dag! Det är bara att ringa om ni känner er uttråkade. jag vill ha sällskap.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0