Torsdag, One day left

ZZZzzz Inatt har jag verkligen inte sovit bra. Jag har inte kunnat somna. Helt sjukt. Jag är ingen nattuggla, efter 2 är jag typ död men inatt låg jag vaken i sängen till 4.25! Jag vaknade imorse av att mobilen ringde. Då hade jag sömnmask och öronproppar i.
Haha helt sjukt.

Idag är det en seg dag. Måste gå till Ica och fylla på mobilen. Dammsuga rummet eftersom jag struntade i det igår. Och så måste jag ringa ett par samtal.
Jo just de, jag ska klippa mig oxå. :) Nej inte hos en frisör, sånt gör jag själv ^^ Få se om jag lägger upp bilder på det sen. Jag måste verkligen klippa topparna.

Men först Coffee!!! Jag behöver allt för att hålla mig vaken idag. Ska passa på att köpa en Red Bull när jag drar till Ica. :)

TTYL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0